Tuesday 24 January 2012

Hari Pertama Dalam Sejarah

Hari pertama?
Yeah! ini memang hari pertama aku menulis dalam blog
Sebelum nie aku just pandai nak baca blog orang je
Alhamdulillah malam nie cuaca sangat baik & aku nak
buat apa aktiviti pun rasa senang sangat.
Time nak pergi cc tadi aku terserempak dengan ex-gf
aku yang 1st time cinta monyet dulu.Tetibe aku rasa cam 
ada something pulak padahal sebelum nie takde ape pun 
yang berlaku.mungkin aku dah tanam dulu kot yang aku 
takkan pusing U-turn balek kat die,Takkan sekali-kali
sebab aku dah jumpe someone yang lebih special dari kau
Lagipun Gf aku yang sekarang nie tengah selsema
So ade baiknye kalau aku fikir pasal die je sebab kepale
hotak aku pun tak penat nak berfikir pasal orang yang
dah buat diri aku jadi negative 1 masa lalu :')


Semalam
Itu semalam
Hari ini aku hidup
Dalam dunia yang aman
Kenangan
Kita lucutkan
Kita bakar sama-sama
Pengalaman hidup
Seksa....

Sekiann....haha






1 comment:

xixcydaxix said...

hahahha...amboi kan men lagi ebal^_^