Friday, 27 January 2012

Nak Main Lagi?

Assalamualaikum
Pehh sunyi sungguh pagi nie,tapi dah terjaga awal tak boleh
buat ape la kan?
Tetibe aku terfikir tentang orang yang permainkan sahabat
yang sama agama dengan beliau.Ape yang diorang rase eh?
Rase sedap macam makan nasi goreng kampung ke?Korang
perasan tak macam yang aku perasan,manusia zaman sekarang
nie lebih mudah percaya dengan fakta yang tak pasti sahihnya.
Aku rasa boleh dikira kot berape ramai yang boleh berfikir guna akal yang dikurniakan seeloknya oleh ALLAH s.w.t
Betul tak?Masing-masing dah tak ingat hukum ALLAH ke?lebih takutkan hukum yang dicipta manusia sendiri dari hukum yang sedia menunggu kita kat sana nanti.Walaupun dah di cuba berulangkali perbetulkan keadaan tapi manusia nie tetap dengan fakta yang tak pasti sahihnya tue.Cummon la,
jangan kolot sangat jadi manusia.Kalau buat camtu sebab rasa diri dah hebat sangat dengan apa ilmu yang ada kat atas dunia nie,lupekan je la sebab tue 1 tindakan yang buat orang nak letak kau dalam kategori yang tak baik.Tau kan ape yang tak baik tue?Kepada sesiapa yang ada persamaan dengan apa yang aku merapu nie,jangan marah aku yer sebab nie pun 1 fakta yang aku dah sahihkan sendiri.Kahkahkah...Jangan marah~

Aku tak puas tidooooo!!!

"permainkanlah perasaan sahabatmu,nescaya Allah akan membalasnya lebih dari yang pernah kamu lakukan"
Nak main lagi?lantak kau lahh! 
 

No comments: